Jozef Szelle

Jozef Szelle pracuje pre METRANS už 15 rokov. Po jeho návrate zo zahraničia mu prácu u nás odporučila kamarátka a od tej doby jeho kariéra nabrala jediný smer.  

Jeho práca mala vždy blízko k zákazníckemu servisu. Od disponenta na zákazníckom servise maďarských prepráv postúpil na manažéra pre slovenský zákaznícky servis a následne na súčasnú pozíciu ako Chief Customer Service Officer pre METRANS /Danubia/. 

Jozefove denné povinnosti sa delia medzi koordináciu práce v jeho tíme, komunikáciu a nachádzanie riešení pre zákazníkov a na reportovanie top manažmentu firmy. Na práci ho najviac baví nachádzanie nových služieb a riešení pre náročné požiadavky zákazníkov a to, keď vidí spokojných zákazníkov aj kolegov, keď sa výzvy podarí prekonať. 

Ako sám hovorí, „sme síce veľká nadnárodná spoločnosť, ale stále tu cítiť tú rodinnú atmosféru, stále tu pracujú ľudia, ktorým záleží na úspechu a dobrom mene našej spoločnosti.” 

Jozef oceňuje úžasnú podporu, ktorú má od svojej rodiny, najmä od manželky. S ich dcérami Sárou (8) a Johannou (10) tvoria dokonalú rodinu, ktorá spoločne podniká cyklistické výlety a túry. A tak ako každý, aj Jozef má rád nejaký ten čas len sám pre seba. Svoje vnútorné baterky si denne dobije počas pravidelných dvojhodinových prechádzok so svojím psom Lolou.