Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Spolupráca pri vedení centrálnej dokumentácie systému integrovaného manažérstva v súlade s požiadavkami IMS.
- Vytváranie, zavádzanie a kontrolovanie procesov potrebné pre SRB a ECM.
- Implementovanie SRB a ECM procesov.
- Usmerňovanie činností vlastníkov procesov a zamestnancov zodpovedných za reporting v oblasti SRB a ECM.
- Kontrola plnenia úloh a opatrení súvisiacich s udržovaním SRB a ECM.
- Vypracovávanie a vyhodnocovanie plánov interných auditov.
- Príprava a vykonávanie interných auditov zameraných na dodržiavanie procesov, interných metodík, postupov, manuálov a smerníc.
- Školenie zamestnancov v oblasti SRB a ECM.
- Príprava podkladov na externé audity.
- Vytváranie štatistických výkazov.
- Kontrola plnenia cieľov SRB a ECM.
Zamestnanecké výhody, benefity
– Kvartálne odmeny až do výšky dvoch základných platov ročne.
- Finančný príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom.
- Odchodné do dôchodku nad rámec Zákonníka práce podľa dĺžky pracovného pomeru v našej spoločnosti.
- 5 týždňov dovolenky ročne pre všetkých zamestnancov bez ohľadu na vek.
- 1 deň plateného voľna v deň narodenia vlastného dieťaťa.
- 1 deň plateného voľna v deň nástupu vlastného dieťaťa do 1. triedy základnej školy.
- Odmena za doporučenie zamestnanca.
- Vernostná odmena.
- Vzdelávanie zamestnancov.
- Moderná jedáleň v priestoroch spoločnosti zabezpečuje nielen obedy, ale aj pestré raňajky a rýchle občerstvenie počas dňa.
- Moderné pracovné prostredie s kvalitnými pracovnými prostriedkami.
- Zabezpečenie pitného režimu – pitná voda v bareloch.
- Nápojové a potravinové automaty.
- Spoločenské akcie.
- Welcome balíček pre zamestnanca v prvý deň nástupu do práce.
- Darček na konci roka.
- Vitamínové balíčky.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
V prípade záujmu o túto pracovnú ponuku, pošlite nám prosím Váš životopis na: hr@metrans.sk.
V predmete mailu označte prosím názov pozície.
Všetky zaslané životopisy a motivačné listy sú v súvislosti s realizáciou výberového konania v zmysle zákona o ochrane osobných údajov uchovávané po dobu šesť mesiacov. Po tejto lehote budú Vaše osobné údaje zlikvidované. Získané osobné údaje nikomu neposkytujeme, nesprístupňujeme ani nezverejňujeme
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pozornosť, precíznosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, vnútorná stabilita, praktické myslenie, cieľavedomosť, sebaistota