Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– Pomoc a podpora každodennej práce manažéra OM.
– Spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty.
– Správa dokumentov, sledovanie, archivácia, zabezpečenie podpisov vedenia.
– Formálna kontrola a oprava údajov v dokumentoch.
– Kontrola, správa, monitorovanie a zaznamenávanie zmlúv.
– Koordinácia interného riadenia kvality a riadenia systému ochrany životného prostredia.
– Správa interných dokumentov spoločnosti.
– Písanie zápisníc na rôznych stretnutiach spoločnosti.
– Príprava a odosielanie oznamovacích listov týkajúcich sa škôd a nehôd.
– Vykonávanie iných administratívnych úloh.
– Spolupráca s právnikmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Kvartálne odmeny až do výšky dvoch základných platov ročne.
- Finančný príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom.
- Odchodné do dôchodku nad rámec Zákonníka práce podľa dĺžky pracovného pomeru v našej spoločnosti.
- 5 týždňov dovolenky ročne pre všetkých zamestnancov bez ohľadu na vek.
- 1 deň plateného voľna v deň narodenia vlastného dieťaťa.
- 1 deň plateného voľna v deň nástupu vlastného dieťaťa do 1. triedy základnej školy.
- Odmena za doporučenie zamestnanca.
- Vernostná odmena.
- Vzdelávanie zamestnancov.
- Moderná jedáleň v priestoroch spoločnosti zabezpečuje nielen obedy, ale aj pestré raňajky a rýchle občerstvenie počas dňa.
- Moderné pracovné prostredie s kvalitnými pracovnými prostriedkami.
- Zabezpečenie pitného režimu – pitná voda v bareloch.
- Nápojové a potravinové automaty.
- Spoločenské akcie.
- Welcome balíček pre zamestnanca v prvý deň nástupu do práce.
- Darček na konci roka.
- Vitamínové balíčky.
- 2 dni v mesiaci HO.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
V prípade záujmu o túto pracovnú ponuku, pošlite nám prosím Váš životopis na: hr@metrans.sk.
V predmete mailu označte prosím názov pozície.
Všetky zaslané životopisy a motivačné listy sú v súvislosti s realizáciou výberového konania v zmysle zákona o ochrane osobných údajov uchovávané po dobu šesť mesiacov. Po tejto lehote v zmysle toho istého zákona budú Vaše osobné údaje zlikvidované. Získané osobné údaje nikomu neposkytujeme, nesprístupňujeme ani nezverejňujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– pozornosť, precíznosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, vnútorná stabilita, praktické myslenie, sebaovládanie, trpezlivosť, cieľavedomosť, sebaistota