Referent/ka Office Managementu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

– Pomoc a podpora každodennej práce manažéra OM.

– Spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty.

– Správa dokumentov, sledovanie, archivácia, zabezpečenie podpisov vedenia.

– Formálna kontrola a oprava údajov v dokumentoch.

– Kontrola, správa, monitorovanie a zaznamenávanie zmlúv.

– Koordinácia interného riadenia kvality a riadenia systému ochrany životného prostredia.

– Správa interných dokumentov spoločnosti.

– Písanie zápisníc na rôznych stretnutiach spoločnosti.

– Príprava a odosielanie oznamovacích listov týkajúcich sa škôd a nehôd.

– Vykonávanie iných administratívnych úloh.

– Spolupráca s právnikmi.

Zamestnanecké výhody, benefity

​​- Kvartálne odmeny až do výšky dvoch základných platov ročne.
​​- Finančný príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom.
​​- Odchodné do dôchodku nad rámec Zákonníka práce podľa dĺžky pracovného pomeru v našej spoločnosti.
​​- 5 týždňov dovolenky ročne pre všetkých zamestnancov bez ohľadu na vek.
​​- 1 deň plateného voľna v deň narodenia vlastného dieťaťa.
​​- 1 deň plateného voľna v deň nástupu vlastného dieťaťa do 1. triedy základnej školy.
​​- Odmena za doporučenie zamestnanca.
​​- Vernostná odmena.
​​- Vzdelávanie zamestnancov.
​​- Moderná jedáleň v priestoroch spoločnosti zabezpečuje nielen obedy, ale aj pestré raňajky a rýchle občerstvenie počas dňa.
​​- Moderné pracovné prostredie s kvalitnými pracovnými prostriedkami.
​​- Zabezpečenie pitného režimu – pitná voda v bareloch.
​​- Nápojové a potravinové automaty.
​​- Spoločenské akcie.
​​- Welcome balíček pre zamestnanca v prvý deň nástupu do práce.
​​- Darček na konci roka.
​​- Vitamínové balíčky.
​​- 2 dni v mesiaci HO.​

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
V prípade záujmu o túto pracovnú ponuku, pošlite nám prosím Váš životopis na: hr@metrans.sk.
V predmete mailu označte prosím názov pozície.
Všetky zaslané životopisy a motivačné listy sú v súvislosti s realizáciou výberového konania v zmysle zákona o ochrane osobných údajov uchovávané po dobu šesť mesiacov. Po tejto lehote v zmysle toho istého zákona budú Vaše osobné údaje zlikvidované. Získané osobné údaje nikomu neposkytujeme, nesprístupňujeme ani nezverejňujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

– pozornosť, precíznosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, vnútorná stabilita, praktické myslenie, sebaovládanie, trpezlivosť, cieľavedomosť, sebaistota

Kontaktujte nás

Katarína Vargová

kvargova@metrans.sk

+421313234257, +421918776927

Zdieľajte túto príležitosť

Zaujala vás táto príležitosť?​

Zadajte svoju e-mailovú adresu a my vám do e-mailu zašleme odkaz na neskoršiu odpoveď.